„Celebrycki świat”

Internet jest miejscem, gdzie możemy zrealizować różne formalności, zapłacić rachunki, przesłać ważne dokumenty. Tutaj kontaktujemy się z przyjaciółmi, rozmawiamy z rodziną i bliskimi. Coraz więcej osób pracuje przed komputerem, a Internet jest niezbędny do pracy.

Zdarza się, że to wyjątkowe narzędzie naszych czasów samo w sobie wystarczy, by zarabiać. Nadal dużym zainteresowaniem cieszą się wpisy na blogach, portale społecznościowe oraz  plotkarskie. Relaksujemy się słuchając muzyki oraz śledząc poczynania innych, znanych osób.  Oczywiście mogą to być gwiazdy polskiego lub zagranicznego show-biznesu lub neutralne osoby, które dopiero dzięki Internetowi staną się sławne i/lub będą celebrytami.

Na czym polega ten fenomen?
Śledzimy życie znanych osób. Zastanawiamy się, dlaczego żona sławnego piłkarza jest taka ładna, jak doszło do tego, że po ciąży tak szybko zrzuciła zbędne kilogramy? Odpowiedzi znajdziemy właśnie w serwisach internetowych, które chętnie podzielą się z nami tego typu nowinkami. Drugim źródłem są media społecznościowe oraz portale, na których udziela się sama „gwiazda”. I tak, wspominania wcześniej żona piłkarza, korzysta z tego, co dał jej los. Gdy wszyscy zastanawiają się nad jej piękną figurą – organizuje zajęcia fitness oraz tworzy jadłospisy w swoim indywidualnym cateringu dietetycznym. By jej fani nie musieli rezygnować ze słodyczy, oferuje batoniki, oczywiście dietetyczne, których spożywanie może towarzyszyć wybranym „pudełkom” z jedzeniem. Warto zwrócić uwagę, że jedno nakręca drugie, a wszystko przecież jest dla obserwatorów, które za taką „gwiazdą” pójdą niemal w ogień. Idąc dalej – gdy żona piłkarza zostaje matką, nagle jest ekspertem w zakresie macierzyństwa, rozwoju dziecka oraz tego, co ma spożywać. W ten sposób widzimy prężną pracę całego zespołu ludzi, który stoi za jedną kobietą.

Arki kosmetyczne/bieliźniane, ubraniowe często zgłaszają się do znanych osób, by te proponowały ich produkty w mediach społecznościowych. Wówczas wydaje się, że „gwiazdy” faktycznie używają tych produktów na co dzień. Zamieszczenie jednego posta w Social Media przez znaną globalnie osobę to niewyobrażalne koszty. Firmy, które dopiero wprowadzają swoje produkty na rynek lub zamierzają dotrzeć jedynie do lokalnej społeczności, proponują mniej znanym influencerom nawiązanie współpracy. Z czasem może się zdarzyć, że one również staną się sławne, ale do tego potrzeba zarówno czasu jak i szczęścia. 

Swoją karierę blogową zaczęło trochę osób, które postanowiły dzielić się swoimi myślami, spostrzeżeniami, stylizacjami z osobami z Internetu. W ten sposób ich pomysły i poglądy przekazywane były większej liczbie odbiorców. Blogerki modowe, które kilka lat temu zamieściły pierwszy wpis, teraz są znane szerszej publiczności. Najpierw bardziej anonimowe, potem jako rozpoznawalne na każdym rogu. Niektóre z nich z uśmiechem wchodzą do celebryckiego raju, inne natomiast unikają tego świata, ponieważ pomimo tak bardzo dostępnej działalności w szeroko pojętym Internecie, cenią sobie swoją prywatność i własne zdanie.

Jak oceniasz artykuł?

/ 5.

Dodaj komentarz